Voor actuele informatie en handige tips kijk ook op onze facebook of instragram pagina.

Veilig naar de fysiotherapeut!

Heel langzaam aan zijn wij de fysiotherapeutische behandelingen wat aan het opschalen. De afgelopen twee weken hebben fysiotherapeuten Olivia, Anouk en Karlijn al enkele cliënten behandeld die deze zorg heel hard nodig hadden. Wij zijn maar al te blij dat wij de pijnklachten dragelijker kunnen maken of kunnen verhelpen.

Veilig naar de fysiotherapeut kunnen gaan is natuurlijk ontzettend belangrijk. Om deze reden hanteren wij de komende tijd op de praktijk enkele (hygiëne)maatregelen. Hoe wij dit doen is te zien in het bovenstaande filmpje 🎦. Maar dit is ook terug te lezen op onze website, door snel te klikken op de link ⏩: https://oliviawulmsfysiotherapie.nl/corona

Om deze reden kan het zijn dat u ons de komende periode treft met: een mondkapje 😷, een bril 🥽, een speciale jas 🥼 en handschoenen 🧤.

Ervaart u (pijn)klachten aan het bewegingsstelsel (zoals de armen, de benen, de rug en de nek)? Neem dan snel telefonisch of per e-mail contact met ons op. Via een speciale triage, welke opgesteld is door het fysiotherapeutische genootschap, kan beoordeeld worden of een fysieke behandeling noodzakelijk is of niet.

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
☎️ 020 3581614
📧 olivia.wulms@gmail.com

#Coronavirus #COVID19 #fysiotherapie #manueletherapie #dryneedling #hygienemaatregelen #Badhoevedorp #OliviaWulmsFysiotherapie #OWfysiotherapie #maatregelen #noodzakelijkezorg