Corona- voorschriften

Belangrijk is dan dat we ons samen houden aan de hygiëneregels:

• Wij schudden geen handen.
  • Hoest en nies in de elleboog.
  • Draag een mondkap bij het betreden van de praktijk.
  • Houd 1,5 meter afstand tot anderen (m.u.v. fysieke behandelingen).
  • Wij verzoeken u 1 of 2 grote badhanddoeken mee te nemen, welke de behandelbank volledig bedekken.
  • U mag plaatsnemen in de wachtkamer maar let hierbij op de 1,5 meter afstand.
  • Gelieve max. 5 minuten voorafgaand aan de behandeling op de praktijk aanwezig te zijn.
  • Bij binnenkomst in de behandelkamer moet u de handen wassen (minimaal 20 seconden) of ontsmetten.
  • Kom alleen, of indien noodzakelijk met maximaal één begeleider.
  • Blijf thuis bij het hebben van één of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen: neusverkoudheid / niezen, hoesten of kuchen, benauwdheid, koorts (vanaf 38°C), loopneus, keelpijn, hoofdpijn, branderige ogen, moeheid, diarree of je ziek voelen.
  • Blijf thuis indien u de afgelopen 24 uur de bovenstaande symptomen heeft gehad (COVID-19 symptomen).
  • Blijf thuis indien huisgenoten/gezinsleden koorts en/of benauwdheidsklachten hebben.
  • Blijf thuis indien u de afgelopen 10 dagen in een code oranje gebied op vakantie geweest bent.
  • Overleg met de behandelend therapeut indien er bij uzelf of huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona is vastgesteld. Samen kijken wij of een behandeling op afstand mogelijk is. Zo niet dan annuleren wij kosteloos de afspraak voor u.
  • De fysiotherapeut maakt gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Wij vragen je om een mondkapje te dragen bij het betreden van de praktijk. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: jouw fysiotherapeut vertelt je welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat je begrip hebt voor de maatregelen.

Vragen? Neem contact op 020-3581614